2014. szeptember 7., vasárnap

Jumi és a foci - Negyedik rész

Én és a foci, negyedik rész, Micsoda álmok, micsoda lányok
Forrás: Facebook - Oláh Richárd
Az első lépést megtettem afelé, hogy az utolsó junior évem sikeres legyen, a Hurricaneshez igazoltam, augusztus környéken, nem sok időm maradt tehát becsiszolódni a csapatba az első meccs előtt. Egy adminisztrációs hibát követően az 57es mezben játszottam a szezont. 

A csapat osztrák és magyar U19ben is indult, és mint az kiderült, 3 év foci után, majdnem újra kell tanulnom mindent. Elég komplex playbookot kaptunk Szűcs Matétól, (az eddigi 2 oldalas playbookjaimhoz képest) persze a többieknek ez nem volt idegen. Egy remek sportemberrel ismerkedtem meg, aki nagyon jó barátom is lett, Cseh Tamás, aki szerencse hiányában, jó képességei ellenére, gyakran szorította magát csere padra. 
Mégis, olyan edzés programot alkottunk magunknak, amit valószínűleg csak profik űznek. Heti 3 csapattal edzés mellett legalabb heti 4 konditermi, és heti 3 atlétikai edzést csináltunk magunknak, plusz majdnem minden hétvégén meccs is volt. Eszméletlen erőnlétet adott. 
A magyar bajnokságban junior csapatunk szépen nyerte sorra a meccseket, olykor nem kis különbséggel, az osztrák szezon viszont csapat szinten szörnyen ment, egyénileg viszont sokat tudtam tanulni, pl. hogy szuszpenzort jó hordani, mert ha az O-line észre veszi hogy nincs rajtad, akkor nagy bajban vagy. Legemlékezetesebb pillanatom osztrák juniorban a Viena Knights ellen volt, közel 75 yardos IC return, ha nem esek el a 20 yardoson, a TDvel meccset nyerhettünk volna. 
Tehát a napjaim edzésekkel teltek, nem jártam szórakozni, még a szalagavatóm afterjára sem mentem el, mert másnap volt az elődöntő. Nem emlékszem hogy a Cowboys ellen a döntőt vagy az elődöntőt játszottuk, de a lényeg hogy a meccs alatt odajött hozzám Francesco, és azt mondta, ha így folytatom a felnőtt csapatban is lesz keresni valóm. A bajnokságot szépen meg is nyertük, ahogy illik, a kitűzött célomat el is értem, de nem is a cél, az út volt az igazi kincs. Eddigi összes szezonomból ez a kedvencem, remek csapat, remek hangulat, remek edzők, megérdemelt eredmény. Sok csapatnál a legnagyobb hátrány, hogy az utánpótlás év közben eléggé háttérbe szorul, majd őszre nem sikerül összeszedni az elveszett bárányokat. A Hurricanes ezzel szemben, egész évben foglalkoztatja a fiatalokat is, így mindig megfelelő pótlásuk van. 
Folyt. Köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése